אנחנו מצויים תדיר בתחושה שאין לנו מספיק זמן. זה נכון לגבי כל אחד מאיתנו, ככלל, ולגבי מנהלים בארגונים, בפרט. ככל שעולים בסולם הדרגות בארגון, נראה שעומס המטלות הולך וגדל ואילו משך הזמן העומד לרשותנו כמנהלים רק הולך ופוחת. אנחנו עובדים בשיטתיות, מקצים זמנים לכל מטלה ועושים מאמץ ל"ניהול זמן" נכון. ולמרות זאת, איכשהו תמיד צצות בעיות שצריך לפתור או שריפות שצריך לכבות ולא נשאר די זמן למטרות החשובות באמת, אלו העתידות מחד, לתרום לקידום ופיתוח הארגון, ולאפשר לנו להתפתח מבחינה מקצועית ואישית כמנהלים, מאידך.
הסדנה מובילה לשינוי תפיסתי ומעבר משימוש במושג "ניהול זמן" להחלת המושג "ניהול העצמי במרחב הזמן", תוך למידת טכניקות וכלים יישומיים ומותאמים למאה ה-21, שמאפשרים יישום השינוי התפיסתי, בפועל!
מוכנים?