מרכז התבוננות גאה להציג:

כללי הברזל בעולם הניהול החדש

מתחילים באינטליגנציה רגשית בניהול!

אתם מרגישים שניהול ההון האנושי, מאתגר אתכם ללא הרף?

השאירו פרטים ובדקו התאמה לקורס המוביל למנהלים:

טעימה מתוך הגישה שלנו

בואו ללמוד להוביל את העובדים שלכם,
את הארגון ולא פחות מכך את עצמכם,
להצלחה בשוק מאתגר ותחרותי!

הכירו את הקורס שילמד אתכם את כללי הברזל בעולם הניהול החדש
הצעד הראשון מתחיל בפיתוח אינטליגנציה רגשית בניהול ואיך ניתן להשתמש בה כדי להעצים ולהצמיח עובדים, מנהלים וארגונים

למה אינטליגנציה רגשית היא חלק בלתי נפרד מכללי הברזל בעולם הניהול החדש?

בכל הנוגע לניהול דורות העבודה החדשים - דורות ה-Y וה- Z,
אין לנו כמנהלים כל אפשרות להתעלם מהצרכים שלהם כפי שהם עולים מהשטח.
אלו דורות שגדלו והתחנכו אחרת לגמרי מדורות העבודה הקודמים,
והם דוחים מכל וכל את שיטות הניהול המסורתיות, שעיקרן ניהול ממקום של סמכות וכוח.
עובדים במאה ה- 21 דורשים שהמנהלים שלהם יפגינו מיומנויות רכות,
שמתכתבות עם אינטליגנציה רגשית בניהול.

איך נוהגים מנהלים בעלי אינטליגנציה רגשית בניהול?

אלא שבפועל, אנחנו עדיין מוצאים ארגונים ומנהלים רבים,
שמשקיעים בעובדים בעיקר בהיבטים הפרקטיים,
כדוגמת: שכר, הטבות וסל רווחה עשיר ומסתפקים בכך.

אלו הנוהגים כך, מגלים מהר מאוד, שתרומתם לתחושת המחוברות של העובדים קצרת טווח
(שכן, מטבענו כבני אדם אנחנו מתרגלים להיבטים פרגמטיים יחסית מהר)
ומכאן, שהם לבדם אינם תורמים לתחושת המחוברות של עובדים למנהל ולארגון.

כשארגונים ומנהלים מסתפקים רק ב"נדוניה פרגמטית",
הם עשויים לגלות מהר מאוד, שזה לא באמת עובד!
הם לא באמת מצליחים לשמר את העובדים הטובים לאורך זמן אצלם!
הסיבה - הם לא באמת פעלו ליצירת הווייה של בריאות ואושר ארגוני,
שהיא זו התורמת לתחושת השייכות והמחוברות של עובדים לאורך זמן!

אז אם אתם מזדהים עם אחד
או יותר מהמצבים הבאים:

אתם במקום הנכון!

למידת חוקי הברזל בעולם הניהול החדש
בדגש על פיתוח אינטליגנציה רגשית בניהול
יהפכו אתכם למנהלים מדויקים ועוצמתיים,
כאלו שמובילים עובדים ממקום של מנהיגות בניהול
ומזניקים את הארגון קדימה.

בקורס נלמד:

על קצה המזלג הניהולי

מה הם רכיבי האינטליגנציה הרגשית?

רכיבים תוך אישיים:

מודעות עצמית לרגשות

כדי שמנהלים יפתחו מיומנויות של אינטליגנציה רגשית בניהול, שיתרמו להם בבואם להבין ולסייע לעובדיהם כאינדיבידואלים, עליהם ראשית לכל, להיות מודעים ל"איך" הרגשות שלהם עצמם משפיעים על ההתנהגויות שלהם כלפי האחרים.

הערכה עצמית

התדמית וההצגה העצמית של מנהלים, תלויה בהערכה העצמית שלהם,
בדגש על המידה בה הם מחוברים לנקודות העוצמה והחולשה שלהם
ועדיין מרגישים טוב לגבי עצמם.

אסרטיביות בריאה

מנהלים שפועלים ממקום של אסרטיביות בריאה, יודעים לבטא באופן ישיר ובצורה נעימה ומכבדת את מחשבותיהם ורגשותיהם.

עצמאות ניהולית

היכולת של מנהלים להגדיר מטרות מתוך הבנה כיצד ניתן לפעול להשגתן,
מביאה לעצמאות ניהולית, שמסייעת להם בהתמודדות עם מצבי לחץ ומתח ומשפיעה על היכולת שלהם לפתור בעיות בצורה מיטבית.

מימוש עצמי

כדי שמנהל יהיה מוכוון לצורך של עובדיו בהתפתחות אישית ומקצועית ויסייע להם בכך,
הוא עצמו צריך להיות כזה שמוכוון למימוש העצמי שלו, דרך התפתחות אישית ומקצועית מתמדת.

אמפתיה​

היכולת של מנהלים לראות ולהבין את ההיבטים הרגשיים של האחרים, לרבות אלו של עובדיהם, תוך יצירת איזון בין גילויי אמפתיה לבין אסרטיביות בריאה.

תקשורת לטיפול בקונפליקטים

מנהלים בעלי יכולת לנהל קונפליקטים מתוך אוריינטציה של win/win, מהווים מודל לחיקוי ודוגמה אישית עבור עובדיהם בנוגע ל"איך" הנכון לטפל בקונפליקטים בתוך הצוות ובכלל.

יחסים בינאישיים

מנהלים בעלי מודעות עצמית לרגשות העמוקים שלהם עצמם, מגלים הבנה והכלה גבוהות יותר של רגשות האחרים. באופן הזה, הם מצליחים לפתח ולתחזק יחסים בינאישיים טובים, המסייעים להם להוביל עובדים לעבודה אפקטיבית, יעילה ואיכותית גם במצבי לחץ.

אופטימיות ניהולית

מנהלים אופטימיים מייצרים אנרגיה של שמחה וחיוביות בסביבתם.
הם מעוררים השראה וגורמים לעובדים שלהם להרגיש אנרגטיים, פתוחים ונלהבים מהעשייה ומהפעילות השוטפת, גם כאשר מדובר במצבי לחץ ומתח.

רכיבים בין אישיים:

מה יצא לכם מהקורס?

לכל שאלה יש תשובה

המפגשים כוללים תרגול יישומי של כל הכלים הנלמדים במסגרת הקורס, מה שלא יכול להתבצע דרך הזום.

הקורס מעמיק מאוד בכל נושא האינטליגנציה הרגשית בניהול, כשכל מפגש מתמקד ברכיב אחר של אינטליגנציה רגשית בניהול וכולל למידה, יישום ותרגול הכלים – זה דורש זמן. רכיבי האינטליגנציה הרגשית שלובים האחד בשני ומכאן שהם משפיעים ומושפעים אלה מאלה.

קצת עלינו

התבוננות מהווה מרכז לפיתוח, ייעוץ והדרכה לחברות ומנהלים בדרגי ניהול שונים, בכל הקשור בניהול המשאב האנושי, בדגש על המעבר מ"עולם הניהול הישן", שבו מאפייני הניהול השכיחים מתכתבים עם "סמכות וכוח", לעולם הניהול החדש, שעיקרו, "מניהול, למנהיגות בניהול".

אנו בהתבוננות רואים את התפקיד המרכזי שלנו בסיוע למנהלים בעשיית "קפיצת המדרגה" ובהפיכתם למנהיגים שמובילים אנשים, דרך שינוי תפיסתי -התנהגותי.

אנחנו מאמינים שלא אסטרטגיה, לא מימון וגם לא טכנולוגיה מספיקים לארגון כדי להצליח, ושאנשים טובים וראויים בארגון עדיין מהווים את היתרון התחרותי המובהק!.
מכאן, שאנו פועלים להעביר באמצעות קורסים, הכשרות, סדנאות ותהליכי ליווי וייעוץ אישיים למנהלים, את המודעות, הטכניקות והכלים היישומיים לניהול אנשים ממקום של אינטליגנציה רגשית ומנהיגות בניהול.

אורנה זכאי
מייסדת התבוננות®

אורנה, בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות עם התמחות בייעוץ ארגוני מטעם אוניברסיטת בר אילן, ותואר שני בלימודי משפחה מטעם המכללה למנהל בהצטיינות יתרה. בנוסף, בעלת תעודת MCI - ההסמכה הגבוהה ביותר מטעם איק"א (האיגוד הישראלי לקואצ'ינג), בעלת תעודת מגשרת מטעם לשכת עורכי הדין וחברה באיפ"א – האיגוד הישראלי לפיתוח ארגוני.

גלי עזוז-אליהו
יועצת ארגונית ומפתחת הדרכה

גלי, בוגרת תואר ראשון בחינוך מטעם סמינר הקיבוצים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני מטעם אוניברסיטת ת"א. מגיעה מעולם משאבי האנוש בארגון גדול וגלובאלי, ועוסקת בפיתוח הדרכה וכלים ניהוליים בנושאים מגוונים.

לפרטים נוספים

יש לכם שאלות נוספות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

01.03.22 | ימי שלישי

נבנה במחשבה רבה ע"י //