right_side_white_shape
left_side_green_shape
left_side_white_shape

מה הקשר בין טלפון חוגה למושג "ניהול זמן" ככלל, ובניהול בפרט?

למה אנחנו בתחושה שאף פעם אין לנו מספיק זמן? מהי הסיבה לשינוי השיח - מ"ניהול זמן" ל"ניהול עצמי במרחב הזמן"? ואיך עושים את זה נכון?

אף פעם אין לנו מספיק זמן!

בעולם העבודה העכשווי, מנהלים נדרשים להיות יעילים הרבה יותר מבעבר; לשנות באופן מהיר ותדיר דפוסי עבודה; ללמוד באופן עצמאי; ולנהל את יעדיהם באופן מיטבי תוך מתן דגש על יעילות ועבודה עפ"י סדרי עדיפויות.

אנחנו מצויים תדיר בתחושה שאין לנו מספיק זמן. זה נכון לגבי כל אחד מאיתנו, ככלל, ולגבי מנהלים בארגונים, בפרט. ככל שעולים בסולם הדרגות בארגון, נראה שעומס המטלות הולך וגדל ואילו משך הזמן העומד לרשותנו כמנהלים רק הולך ופוחת. אנחנו עובדים בשיטתיות, מקצים זמנים לכל מטלה ועושים מאמץ ל"ניהול זמן" נכון. ולמרות זאת, איכשהו תמיד צצות בעיות שצריך לפתור או שריפות שצריך לכבות ולא נשאר די זמן למטרות החשובות באמת, אלו העתידות מחד, לתרום לקידום ופיתוח הארגון, ולאפשר לנו להתפתח מבחינה מקצועית ואישית כמנהלים, מאידך.

כמו כן, עולם העבודה אינו מנותק מחיינו הפרטיים! אלא שהדרישות הגבוהות שמציבים מקומות העבודה מביאים לא אחת ליצירת חוסר איזון משווע בין הזמן שאנחנו כמנהלים מבלים בארגון לבין הזמן שאנו משקיעים ברווחה האישית, הזוגית והמשפחתית שלנו.

המצב הזה מתסכל אותנו ואת האחרים הקרובים לנו, ואנחנו מוצאים את עצמנו "רודפים אחרי הזנב" של עצמנו...

הצעד הראשון בדרך לשינוי – מפסיקים לדבר על "ניהול זמן"

הזמן הוא נתון אובייקטיבי! לרשות כולנו נתונות בדיוק 24 שעות ביממה, ועושה רושם שזה לא עומד להשתנות בעתיד הקרוב :)

מכאן שלא ניתן "לנהל" את הזמן, אין לנו יכולת לשלוט בו, הוא מתקיים ועובר בין אם נרצה ובין אם לאו...

הצעד הראשון לשינוי קשור בשינוי מחשבתי, שעיקרו להפסיק לדבר על "ניהול זמן" ולהתחיל לדבר על "ניהול העצמי במרחב הזמן". אז אם תהיתם לגבי הקשר בין טלפון חוגה ל"ניהול זמן" הרי ששניהם חלפו עברו להם מן העולם...

לעשות את זה נכון!

הסוד בניהול העצמי במרחב הזמן אינו דחיסת יתר של מטלות בפרק זמן מסויים, אלא בראש ובראשונה בבחינה מעמיקה ובחירה מדוייקת של המשימות להן אנו רוצים להקדיש את זמננו ובתיעדוף הפנימי שלהן.

לאחר מכן נתווה את הדרך ונבחר את הכלים האפקטיביים ביותר לניהול אותן משימות, ובכך נשיג ביצועים גבוהים יותר (doing), לצד תחושת רווחה נפשית (well being).

רוצה ללמוד איך לעשות זאת? הבחירה בהתבוננות® היא צעד משמעותי בדרך לניהול עצמי מיטבי במרחב הזמן!

אנו נלווה אותך בלמידה ויישום של טכניקות וכלים חדשניים ביותר לניהול העצמי, כך שגם אתה, כמו מנהלים רבים לפניך, תחווה מימוש עצמי ואיזון אופטימלי, הן ברמה המקצועית-ארגונית והן ברמה האישית.