ייעוץ אישי למנהלים לתקשורת בינאישית אפקטיבית

תקשורת בינאישית אפקטיבית כמנוף לשיתוף פעולה

הכול מתחיל ונגמר במערכות יחסים

כבר עברת דבר או שניים בחייך, כמו גם מערכות יחסים מסוגים שונים, וכיום ברור לך עד כמה נושא התקשורת הבינאישית בארגון, קריטי להצלחתו ועד כמה הוא משמעותי ו"נפיץ". אחרי הכול אפשר לסגור חוזים "שמנים" עם חברות גדולות, אבל מה שיקבע את ההצלחה או חלילה את הכישלון בסופו של יום, זהו אך ורק הגורם האנושי, והגורם האנושי משמעו, היכולת לנהל תקשורת בינאישית מיטבית שמקדמת את מטרות הפרט והארגון. 

מערכות יחסים הן מפתח רב עוצמה לשגשוג

בכל מקום בו מצויים אנשים שונים, בעלי דעות שונות, בעלי טעמים שונים ואופי שונה, צפויים להתעורר קונפליקטים. בין אם לגבי פרטים זניחים כמו עוצמת המיזוג בעמדת העבודה, לבין סוגיות של יחסי עבודה בין מנהל לעובד ובינו לבין יתר העובדים, שיתוף פעולה וכדומה.

מטבעם של קונפליקטים, שאינם מנוהלים נכון, לתפוח למימדי ענק ולכלות כל חלקה טובה בארגון. בו בזמן, הרמוניה בין אנשי הצוות, הפרייה הדדית ויחסים בינאישיים חיוביים ונעימים, תורמים בהכרח לאווירה הטובה, וכפועל יוצא לתוצאות עסקיות מיטביות.

היה מי שאמר שתקשורת בין בני אדם היא שם המשחק!.
בחיים, כמו בארגונים - היא משפיעה לכאן ולכאן על טיבן של מערכות היחסים.
באמצעות כלים וטכניקות פורצי דרך, התבוננות® תסייע לך להפוך למנטור ומודל לחיקוי עבור עובדיך, לתקשורת בינאישית מיטבית.