ייעוץ אישי למנהלים לניהול זמן

הבעיה והאתגר - המענה והפתרון

לצאת אחת ולתמיד מ"מלכודת הזמן"! 

"אין לך זמן" וזה לא מהיום, וככל שאתה מתקדם לתפקידי ניהול בכירים יותר בארגון, נראה שעומס המטלות הולך וגדל ואילו משך הזמן העומד לרשותך רק הולך ופוחת. ולא שחסר לך משהו בהתארגנות או במיומנות של ניהול יומן. אתה דווקא עובד בשיטתיות, מקצה זמנים לכל מטלה ועושה מאמץ לניהול זמן נכון. אבל מה אפשר לעשות, שתמיד נכנסות בעיות שצריך לפתור או "שריפות שצריך לכבות" ולא נשאר די זמן למטרות החשובות באמת, אלו העתידות מצד אחד לפתח את הארגון ולקדם אותו, ומצד שני לאפשר לך להתפתח מבחינה מקצועית?

המילה האחרונה בניהול זמן

"הזמן ביממה שעמד לרשות איינשטיין ולרשותך זהה" אמר מי שאמר וזרה מלח על הפצעים של רובנו.

ואכן, יממה מאז ומתמיד מנתה 24 שעות ועושה רושם שזה לא עומד להשתנות בעתיד הקרוב File:Emojione 263A.svg. מכאן נוכל להבין, שהסוד בניהול זמן אינו דחיסת יתר של מטלות בפרק זמן מסויים, אלא בראש ובראשונה בבחירה מדוקדקת של המטלות להן אנו רוצים להקדיש את זמננו, בתעדוף שלהן ובבחירת הדרך והכלים האפקטיביים ביותר לניהולן, ובכך להוביל לביצועים גבוהים יותר, בעלי תוצאות מרחיקות לכת, וכל זאת ביחס לאותה יחידת זמן העומדת לרשותנו.